fredag 26 augusti 2011

Genrep på söndag

Då är snart den stora genrepsdagen här. Nu på söndag kör vi som bekant ett genrep inför Malmö Velo Classic. Samling klockan 10:00 på St: Knuts torg och sedan kör vi hela banan som är 12,5 mil i ett trevligt behagligt tempo. Möjligtvis går det att dela upp sig i flera olika klungor om vi är tillräckligt många och om det är för stor spridning hastighetsmässigt bland ryttarna. Sitter här just nu med Corleone och äter salta skruvar och laddar. Vädret ser ut att bli utmärkt. Jag ska printa ut en karta, men det är inte säkert att jag hittar för det. Förhoppningsvis finns det cyklister som dyker upp och som kan hela banan i skallen. Men, det vore fint om vi alla kunde kika på kartan i alla fall en gång innan vi startar på söndag så att så många som möjligt hittar runt. Synes på söndag!

10 kommentarer:

Thomas Gervard sa...

Som jag ser fram emot en söndagstur med Solde & Hangarounds; det var inte igår!

D. Zorn sa...

Dan,tradingkonferansen går utmärkt här i stockholm, men om jag ska kunna knyta de stora namnen till Solde så krävs ytterligare ett par dagars hårt förhandlande och networking.
Således missar jag genrepet. Jag ber dig att ta anteckningar och markera alla banans gräsavsnitt, det är där det kommer att spricka av, och jag ser min chans.

Ha en trevlig tur.

Daniel sa...

Ska bli en underbar runda! Jag kommer, trotsa regnet! Den stora frågan är om det blir någon fikapaus eller är det fullt ös hela rundan?

Daniel sa...

http://smaksak.nu/ i blentarp verkar lovande, verkar vara halvvägs också.

Dan Stenqvist sa...

Fika ska vi göra! Smaksak kör vi på!

Dan Stenqvist sa...

Och som sagt, även om det regnar måste jag få mil i benen. Inga alternativ förutom att cykla imorgon!

Martin Gustafsson sa...

man kanske dyker upp för lite söndagsmys.

Dan Stenqvist sa...

Vore grymt roligt att få cykla med dig Martin. Vädret ser ut att bli lovande nu också. Hoppas!

Daniel W sa...

Min bakväxel är trasig. Har tappat en skruv, jag måste cykla på stora klingan fram hela rundan. Spännande.

Anonym sa...

Vilken skruv ? Till vajern ? M5 med bricka ? Kan se efter mitt sortiment skåp som provisorisk lösning ? Om du viil // JB®