måndag 15 augusti 2011

Nytt vapen


Efter att Bergsspecialaren tagit ut sin rätt och det tuffa motståndet fullkomligt dödat mina föreställningar om att motlut är "min grej", har jag bokstavligen sadlat om och kör nu stenhårt på motvind istället. Således har ett nytt aerovapen införskaffats och i helgen provkörts på en aningen backig bana i de Själländska alperna. Jag kan konstatera att den är oerhört svart, fantastiskt bekväm, snabb i medvind, ännu snabbare i motvind och att räkna med i backarna.

"Jag är övertänd!"



7 kommentarer:

Henke sa...

Mycket vacker! Stort grattis.

Magnus sa...

Oj, här händer det grejer! Den ser sjukt aeroad ut!

Forellen af Tractorpuller sa...

Djävulens cykel!

D. Zorn sa...

Jag säger som min mentor Juan-Pedro Fabra Guemberena brukade säga:

"Gates of hell, OPEN! Darknesses arise!"

Dan Stenqvist sa...

Snyggast i helvetet utan tvekan!!

Ola C sa...

Riktigt snygg, ser rå ut i helsvart. Kom den så eller du har strippat den?

Thomas Gervard sa...

Min nya ligger klart i lä. Det är något nästan lite syndigt med en helt mattsvart hoj, där bara växelgruppen tillåts blänka.