söndag 28 augusti 2011

"Jag har aldrig varit så glad över att se Turning Torso"


14 ryttare möttes upp på Knutan klockan 10 för att planera in attackerna inför loppet den 10:e september. Brine, Lillebjörn, Clabbe och JB (och kansek någon till) visste hur rutten gick och vi satte av på Amiralsgatan ut mot rundan. Corleone hade dubbla saftflaskor och pulsbandet på plats och körde riktigt bra idag trots krampkänningar på slutet. Smaksak blev fikastoppet och det var verkligen ett pangställe. Stort tack för en mycket trevlig och fin runda idag hörrni. Det är så fint att vi är så gulliga och omtänksamma mot varandra när vi cyklar ihop!

3 kommentarer:

D sa...

Sjukt trevligt och jobbigt. Imponerad av Martin som körde sin första långrunda med gympadojjor och verkade typ starkast av alla.

Lillebjörn sa...

Tack detsamma Dan och alla andra! Det var väldigt gott med mat på kvällen igår, själv återhämtade jag mig med "fyra små rätter".
Dock körde vi fel på två ställen, det gjorde ju inget igår när vi ville hem men så att ingen gör om det den 10e, då har vi gps chip och kan ju inte fuska.
Vi var rätt på det i trekorsningen innan vi vände och så skulle vi ha cyklat rakt fram ner till Klågerup.

Vi ses!

Martin Gustafsson sa...

Tja tja, gott kört, tack för en fin runda. Jag var tvungen att skynna mig him så det var därför jag drog i bokskogen. Men trevligt var det.