fredag 4 december 2009

Brev till redaktionen och Dr Downhill.

Team Solde älskar när det kommer brev till redaktionen, senast i raden kom ett email från Conny i Tranås. Extra kul att vi har läsare i Tranås, där jag för övrigt vann en paralellslalom tävling efter att ha mött Patrik Sjögren Fritz i finalen, stort! Åter till frågan;
Kära dr Downhill,
Det har varit mkt snack och är fortsatt hurvida ta sprutan eller inte ta sprutan? För ett tag sedan bestämde jag på min mors inrådan att ta sprutan. Sagt och gjort, första dygnet gick bra. Lite ont i armen men inget mer än så. På den 25 timmen däckade jag och var sedan "sjuk" i 4 dagar. Min fråga är nu till dig kära Dr Downhill; - Vad är det för innehåll i sprutan? Vad är ett vaccin? Vissa sägar att det är hajtandsmjöl i sprutan och det är därför man får så ont i armen? Snälla Dr Downhill, kan du en gång för alla reda ut alla begrepp runt sprutan.
Tack för din kunskap
/conny

Inga kommentarer: