lördag 17 oktober 2009

Veckans låt med Tractor Pullers

Frank Vandenbroucke är död. Jag tävlade mot honom några gånger och träffade honom en sen kväll i Belgien. Det visade sig att vi hade samma sportdoktor, han hälsade vänligt och gav intrycket att vara en hygglig kille. Tyvärr så började nog inte hans första möte med doktorn på samma sätt som mitt. Jag hade problem med sköldkörteln och allmänt pissiga blodvärden efter år av stenhård träning och började mitt besök med att klargöra att jag inte ville ha några mediciner som finns med på den förbjudna listan. Franks besök såg nog tyvärr annorlunda ut och bla det har han nu betalat det högsta priset för. Jag gillar mest Metal och Hard Core, men när jag hörde denna låten i bilen till Rydberg igår så tänkte jag på Frank och att jag tyckte att det var den bästa låt jag hört på länge.



Pull Full från Greven

1 kommentar:

Erik A sa...

Otroligt, åh i ditt kök drack jag kaffe idag. Ditt och Carlssons förråd tar ju aldrig slut