tisdag 27 oktober 2009

Tankar och vindanalys

6 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Sånt här måste vi ha mer av på bloggen! Rörliga bilder är så roligt. Så himla fin du är i skägg Erik! Man vill bara krypa in i skägget och gulla med dina gulliga kinder. Bra analys av läget också.

Spurt-Henke sa...

Som jag ser det så har jag en STOR fördel. Jag har kört Aldo-spurten fler gånger än vad en tonåring kan räkna till! Jag vill inte skryta eller på något sätt framhålla mig själv men flertalet av dessa spurter har jag gått segrande ur. Tror bara jag tappat 1 och då gick jag på en rejäl blåsning av Team Solde. Den baksmällan sitter fortfarande i. Men pojkarna från norr är starka, väldigt starka, ja faktiskt för starka. Det har man sett på olika tävlingar under säsongen. Det är en skräll om inte någon av dem tar den. Ett annat problem är att jag inte är lika hungrig längre. Vet inte vad det är riktigt. Innan kunde jag gå över lik för att vinna en prestigefylld spurt. Så är det inte längre. Jag är liksom inte beredd att göra jobbet på samma sätt längre... Men det kanske är en sån här sak jag behöver för att få tillbaka tändvätskan.

Anonym sa...

Hej Erik! Bra analys, El Maco Tractor Puller blir heller inte lätt att tas med om han kommer loss. Tack för monumental Pizza och bira i fredags, det var asgott! //Greven

Henke sa...

Underbar analys! Erik du har järnkoll, ingenting lämnas åt slumpen här! Heman på slagskeppet är briljant uträknat! Vinden i ryggen in på upploppet innebär att endast en 11:a är gott nog. Jag avslutar med ett citat ur "The Rider" en bok jag lånat av Erik. Den ligger jag och läser på kvällarna inann jag släcker lampan i sängkamaren. "Always attack as late as you can, but before the others do"

Snarkus sa...

vilken jävla stjärna du är erik!

Johan C sa...

Bra analys Erkan. Du missade ett par ess vi har i rockärmen. Jag längtar tills bataljen!!!