fredag 23 oktober 2009

Premiär för Pro Tour Crossen


Jodå, då var det igång igen. 14 pers kom till start däribland Greven. Felix blev inte helt oväntat kvällens kung genom att vinna alla 3 heaten. Olle P klockades för högsta hastigheten utför, 57,3km/h på mörk skogsstig, respekt Olle! Allt finns att läsa på wwww.protour.se. Själv agerade jag varvräknare pga lite förkylningskänningar i kroppen. Lindström himself gick i morgongrupp i varje heat vilket resulterade i DNF, nästa gång håller det hela vägen Lindström.

4 kommentarer:

Snarkus sa...

jädrar i det, jag är sugen på KRÖSS!

espressobiker sa...

Jag är på.

Snarkus sa...

jag ska korsbefrukta en gammal mountainbikegrind med lite räserdelar och håller tummarna för att det ska kunna bli en cykelKRÖSS av det. har ett lopp på ribban i tankarna också.

oldini sa...

Snarkus: Kör på! Jag har min klar om ca en vecka sen är jag redo för krössaction!