måndag 26 oktober 2009

Sprutan tagen




I och med att jag enligt Region Skåne "är en hjulbent dalmas under 60 kg" hamnade jag i riskgrupp 1 och fick därmed ta svininfluenssprutan idag på UMAS. Jag har stora issues med sprutor men idag fick den lille rackarn se sig besegrad. Jag varken dog eller hamnade i psykos (psykos har hänt tidigare) utan lyckades göra segertecknet bara sekunder efter operationen. Stort tack till Agneta-Sjuksköterskan för ett snabbt stick och få krusiduller i samband med ingreppet.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hmm, en annan får vänta till typ 2037 innan jag får min spruta. Skulle kanske öva upp mitt dalmål. :)

Erik A sa...

Du är fin Dan och jag är sjukt stolt! Själv svimmar jag bara jag hör ordet spruta.

schmunk sa...

http://www.blocket.se/vasterbotten/Lacoste_peugeot_24166054.htm?ca=23_11&w=3

Dan Stenqvist sa...

funkar din mejl schmunk? jag mejlar men får ingen kontakt. Vi skulle behöva en cd-skiva med bilder. Snygg hoj by the way.

Johan C sa...

Starkt Dan, starkt!

Unknown sa...

Ja fräsig hoj Schmunk, men vad fasen är en "tennisklubba"??

Anonym sa...

Bra jobbat lillebror!Angående din viktuppgång är jag helt övertygad om att det är besöket i Dalarna som är orsaken:)Flytta hem så ska vi hjälpas åt att fläska upp dig några kilo. 22 kg älg ligger i frysen,vi börjar med det och fortätter sedan med renen som vi ska dela med roberts föräldrar!

kram systeryster