onsdag 14 oktober 2009

Måtter fucking weekend battle of Aldo spurten = loads of love




Som vi har väntat men nu smäller det snart igen. Hela traktor ligan från Borås kommer ner helgen den 14-15 november för att fullständigt tok köra på Aldo spurten. Det ryktas ev oxå om ett GP lopp runt skanör/falsterbo. På kvällarna blir det såklart oxå gp lopp men i annan tappning. Det ryktas om att Greven ska med å då vet vi alla vad som gäller å denna gång har han inte slagskeppet på hjul, denna gång är det farmers vs urbans! Hursom helst, det kommer bli 48 timmar sent att glömma med cykel, fin fest och massa kärlek. Väl mött alla, å jag menar precis alla som vill deltaga! Jag längtar så himla mycket som Dan hade sagt.

8 kommentarer:

Snarkus sa...

jag längtar så HIMLA MYCKET!

Dan Stenqvist sa...

Himla trevligt detta. Jag jobbar på lördagen men på söndagen, då ska det gasas himla mycket!

Clabo sa...

Nu fick jag ont i magen. Känner på mig att man kommer att bli avhängd redan vid brofästet... Längtar så himla mycket.

Blixten sa...

Oj, oj, oj. Vet inte om jag ska köpa Gamle Ole eller en riktigt gammal Camembert.

Vad tycker Du, Erik?

Anonym sa...

Oj Oj... -Dan... får jag vara hos dig på jobbet under lördagen?? Så kan vi lägga upp taktiken för en dubbel-attack på söndagen eller på lördagkvällen...

Kan inte låta bli att nämna en anekdot om fotot på Missjö Åbom ovan... "Mannen" i beige kavaj till vänster e Borgmästare i Bailleul, en ort vid franska gränsen i Belgien... Hur som helst kunde han inte riktigt hålla fingrarna i styr... utan ca 25sek efter detta fotot e "klickat" lägger helt sonika "mannen" sin hand på Åboms rumpa o klämmer till, ingen blyg kille:)

Ses i november/Agenten

Ola C sa...

Farmers vs Urbans...? Låter som Urban Cycles får ställa upp o försvara sitt namn. Men det får nog bli nån annan, jag har små förhoppningar att kunna cykla på riktigt igen vid mitten av nov...

Anonym sa...

Satans helvete, kan vi byta till 21-22/11? :-( //Greven

Snarkus sa...

ska du köra cykelkross-SM Greven?