fredag 18 september 2009

Mallis 2010



Vi är nog många som väntar på ett Se å Hör repotage från banketten och den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge, så är det sagt. Hoppas att malmö redaktionen snabbt får ordning på datastrulet så att vi får ta del av röda mattan bilderna.
Tills dess kan vi nu säga att Team Solde i samarbete med Team Glasrikesesan/Borås CA kommer att åka till Mallis v 11. Det kommer att bli en cykelresa sent att glömma, ön kommer att koka över av cykelkärlek, ja annan kärlek oxå för den delen men ni förstår vad jag menar.

I skrivade stund vet vi inte mer än att det blir av v11 och att vi siktar på att bli minst 30 pers, anmälan kommer att kunnas göra här på bloggen. Skriv en kommentar redan nu om du är sugen. Agenten har lovat att dra piggen på bakhjulet och bara det är ju värt resan.

15 kommentarer:

schmunk sa...

Självklart sugen. Vilka datum är vecka 11?

Snarkus sa...

jag vill med! vi snackar om 15-21/3

Mats sa...

Jag har redan packat ner brillor och skyddsfaktor 50...Jag är klar för avfärd v. 11!

Jens sa...

Marvelous, har redan provpackat hojen för detta event.

Solfaktor 50 i pump på styret är min melodi, annars finns risk för en viss babianrövrödhet på herr Brine

Magnus sa...

Jag och Jenny är på, med vårlena ben!

Thomas Gervard sa...

Klart jag hänger med. Den stora frågan är bara om jag skall följa Norells exempel och cykla i Hawai-shorts, eller om vanliga bibs duger på Mallis.

Daniel R sa...

Daniel R från Schweiz är med

Johan C sa...

Förra årets höjdpunkt! Jag ska med!

Kajsa sa...

viljan finns sannerligen! veckan är inbokad :-)

Erik A sa...

Självklart är hela Team Solde på plats.

Anonym sa...

Om nästa års cykel inte är en med integrerad sadelstolpe kommer Edvin och Henke även att finnas med på flygresan ner. Om cykeln har integrerad sadelstolpe kommer ett två veckors förflyttningsläger att äga rum. Självklart är även ett förflyttningsläger på hemvägen inplanerat. Och eftersom Glasrikeresancyklisterna kommer att befinna sig på mallis i två veckor kommer det hela bli ett 6-veckorsläger. Mer om resan kommer på motion.borasca.se under februari. Det är fritt fram att joina:)

/Mannen på bilden, dvs the poet from the djungle


PS.
I nödfall kanske jag får tag på en kartong och då uteblir förflyttningslägrena, det lutar mot det...

Oskar sa...

jag e på

Dan Stenqvist sa...

Jag ska med!
Corleone och Britt måste också med....

Anonym sa...

helt klar sugen / Anders stp ck

Anonym sa...

Jag är också sugen/Anton stp ck