söndag 6 september 2009

Jens Voigt och Matti!

Matti är sjukt bra på att attackera, jag syftar då inte bara på Mintuu flaskan utan även attackera från klungan. Jens Voigt är ju faktiskt inte heller han så dålig på att attackera och gasa. Under årets Eurobike hade Team Solde nöjet att träffa Jens V och han skickade då en rackarns fin hälsning till Matti. Det svider att jag var aningen sen med kameran då Jens startade hälsningen med; - Hej Matti. Men detta kom alltså inte med, ja ja filmen är ändå fin. Denna film tillägnar Team Solde Mattis sambo Camilla som låter oss ha fest på bakgården, utan Camilla - ingen fest!

7 kommentarer:

Johan C sa...

Vilken energi, vilken utstrålning, vilken glädje. Det går inte annat än älska den här killen!
Världsklass!

Amelie Olofsson sa...

Japp, jag är säker, detta är Jerry och Mattis hemliga bror.

schmunk sa...

Ride it like you stole it!

Hmmm. Det måste vara århundradets uttalande! Om jag skulle bygga cyklar så skulle det stå på alla mina cyklar.

Snarkus sa...

stort!

Anonym sa...

Så vansinnigt vackert. Det är så att ögonen tåras.
/ Clabber

Delavega sa...

Håller med Schmunken, århundradets uttalande; Ride it like you´ve stole it!
Jag vill oxå va bästis med Jens, Erik!

Matti sa...

Trodde jag skulle smälla av, coolt o så coolt.
Tack Erik, jens verkar ju vara en helskön lirare.
Camilla hälsar o tackar.