fredag 20 maj 2011

Veckans låt med PullpullpullPullers!

Nu när permafrosten mellan Team Solde och Tractor Pullers så sakterliga börjar tina efter vårens konflikter, vill jag passa på och bränna av en Veckans låt från Tractor Pullers. Tractor Pullers styrelse kan inte garantera att vi inte kommer att försöka värva Dr Downhill i framtiden men just nu råder fred och lugn över OS och PT. Veckans låt är en riktig superhit, den satt som ett spjut i mitt pullerhjärta från första gången jag hörde den och jag tycker just nu att den är sjukt bra. Tyvärr så kommer den snart bli fullständigt sönderspelad överallt så det är bara ett par dagar kvar tills vi inte kommer att orka höra den mer över huvud taget. Vissa låtar är ju sådana, man åker dit på dem med en gång och blir passionerat tagen men det rinner sedan av ganska snabbt och man blir trött. Sen finns det låtar som börjar som medelmåttor och sedan växer sig starkare och starkare och kan hålla en hel livstid. När jag tänker på det så gäller ju detta det mesta tex; kvinnor, komponentgrupper och pizza. Sen finns ju dom där guldkornen som går igång som en Tractor Pulling repa och sedan håller hela vägen, var rädda om dom gott folk!



Full Pull och trevlig helg från Greven

Pull ém all!

Inga kommentarer: