torsdag 12 maj 2011

Torsdagsfröjd i bilder!

Nu har det fröjdats. Nio personer var vi som möttes i rondellen varav en var bebis. Jag glömde ju helt bort att ta ett gruppfoto så när mobilen väl kom fram så hade Alexandra och Helena redan cyklat hemåt, men jag har ett gediget cykelbildsarkiv så jag hittade en bild på dig Helena som även den är tagen vid brofästet, fast våren 2010! Emma var såå nära på att komma idag men cykelguden har inte varit på hennes sida... Cykelskor borta och strul men cykeln, varit och lånat både skor och cykel och sen så är cykeln felinställd... Nästa vecka Emma! Tack för dagens tur alla! Nu ska jag försöka få bort multipla PB-ränder från båda (!) mina ben, är det ugnsrengöring som gäller eller?!


7 kommentarer:

Sarah sa...

Kul att se er alla! På bild i alla fall! :) Nästa vecka hoppas jag att allt klaffar så man kan få vara med i solskenet!

D. Zorn sa...

Torsdagsfröjden; alternativet, återställaren, mjukstarten, den blivande klassikern.

Amelie Olofsson sa...

D, du skriver likt poesi! Vart fortsatte turen?

Dan Stenqvist sa...

Det är en himla trevlig tur på torsdagarna. Jag saknar att cykla prestigen på Limhamnsvägen.

Amelie Olofsson sa...

Jag saknar också prestigen! Den kör vi nästa torsdag....

Mackan sa...

Ser att det är här Forellen smygtränar, sweeet!
Måste snart själv få uppleva Torsdagsfröjden, prestigen lockar.
El Maco

Anonym sa...

Som erfaren inom området smutsa ned sig, kan jag varmt rekommendera matolja som rengöring vid denna typ av nedsmutsning
/Alexandra