tisdag 3 maj 2011

Pressmeddelande från Downhill

Först och främst vill jag bara säga att jag blir jätteglad av att höra att min väska är perverst snygg, dessutom rymmer den supermycket! Jag brukar, förutom den vanliga packlistan med bra-att-ha-grejer, alltid ha med mig lite släta bullar i den, för man vill ju gärna inte att de ska bli helt tillplattade. Har man dock bara en slät bulle med sig så kan det fungera att ha den i ryggan, se bild nedan.

Nåväl, nog bullpratat. Let´s talk business. Ni vill alltså få in specialkvaliteter i Tractor Pullers, I see. Dock måste jag enligt distansköplagen poängtera att jag ej har förskrivningsrätt än så några spurtförhöjande medel kan jag ej skriva ut åt lagmedlemmarna. Men visst, jag känner väl kanske nån som känner nån.

Jag och Tractor Pullers ElMaco har ju en speciell relation sen länge, ända sen vi sågs för första gången så har det liksom funnits som ett extra medialt band på något vis. Så jag var helt enkelt hos honom här under eftermiddagen och åt filé och bearnaisesås och efter diskussioner både med mina tankar och mig själv kom fram till följande:

TRADE. Jag kör för TP, Forellen kör för Team Soldes damlag? Deal?

En bild från första gången vi sågs. Tractor Pullers mexikanare och jag. Hur än den här affären slutar så säger ju den här bilden allt med vad jag känner inför FULL PULL!

4 kommentarer:

Mackan sa...

Replik till Dr Downhill:
http://tractorpullers.blogspot.com/2011/05/replik-dr-downhill-ill-presume.html

Jenny sa...

Det här är OS's bästa uppladdning ever!! Jag är svettig om händerna av spänning- och förväntan!!

Anonym sa...

Jaha....då har man blivit "tradad" och ska genomgå ett könsbyte.Hur funkar detta? Byter jag och Amelie kön rakt av?

//Forellen af Team Soldes damlag

Mackan sa...

Forellen, denna frågan är bordlagd, du är FÖR kvinnlig i mina ögon!
En gång TP....vi släpper dig aldrig, en annan böna på förhandlingsbordet...

/Il Macharonne