söndag 28 december 2008

oj oj vad det kommer gå!


teamets cykelansvarige var i Jönköping och skaffade mig ett fordon i helgen, stort tack! Simoni har kört hem girot på en, Cippo hade en för att kunna spurtslå Glenn Magnusson i samma lopp. Mitt exemplar är uppfostrat vid klevalidens branter så turen runt sjön i sommar kommer att gå som en dans. Uppviglaren till armhävningsstressen har nått sitt mål har jag hört, själv har jag en dag kvar på schemat, 100 st är nära. Tävlingsnerverna ska få sitt innan året är slut med löptävling på nyårsafton. Dan åker skidor, Johan har trainer på gång, de andra laddar i lönndom, 2009 kommer gå snabbt!

1 kommentar:

Dan Stenqvist sa...

Coach på bloggen! Vilken överraskning! Underbart. Gud så kul med en ny hoj. Jag åker hem den 2:a jan. Jag slår en signal när jag är hemma. Vill cykla med dig.