tisdag 23 december 2008

Alternativ vintertraning


Jag skams (nastan) over min tystnad pa soldebloggen. Men sa har dagen innan jul ar det dags att bryta gamla daliga monster. Det ar med skrackblandad fortjusning som jag laser om teamets traning infor varen. I samma takt som era kroppar byggs upp forslappas min pa strander runtom i Brasilien (darav avsaknad av a, a, o med diverse prickar). Men nu ar det stopp for aven detta daliga monster! Vintertraning i form av cykelturer i nollgradigt morker eller pa en spinningcykel i svettluktande lokaler ar utbytt mot surfning i 30 gradig varme och stralande sol. Har hort att surfning ar det basta substitutet for just utebliven cykeltraning! Suverant bade for att ova smidighet, styrka och balans som sa val behovs for att ta sig upp for backar á la Dan the man, hitta ratt sittstallning samt ligga ratt i kurvorna pa varens cykellopp! Ni far se upp dar hemma :-)


Och forresten, GOD JUL!

3 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Dra på trissor Kajsa!! Du tar verkligen till dig surfträningen snabbt om man ser på bilden! Tycker dock att du passar bättra i ditt blonda hår. Ha en sjukt trevlig jul i Brasilien så hörs vi lagom till att januarirullningen drar igång!

Jens sa...

Jag blir så avundsjuk.... Nåväl- glywein erbjuder trösten ;-)

Johan C sa...

God jul Kajsa.