onsdag 18 maj 2011

Torsdagsfröjda i morgon!

Kära vänner - i morgon är det härliga torsdag igen! Bra väder med, 17 grader och moln med en sol enligt yr.no. Förra veckan pratades det om att flytta fröjden till klockan 17, så det testar vi den här gången tycker jag. Då kan vi ju passa på att cykla aningens längre, vad sägs om att cykla en förkortad variant av den gamla uråldriga spurtrundan ut mot vackra Klagshamn? Eller är det någon som kanske hellre vill cykla till Bjärred? Skriv vart du vill cykla i kommentarerna! Vi ses i rondellen klockan fem i morgon, hett välkommen!

6 kommentarer:

Sarah sa...

Asch då. Mitt när matklockan ringer. Det var synd.

Amelie Olofsson sa...

Aj, synd! Nästa torsdag!!

Thomas Gervard sa...

Hej hopp, Gervarden vill fröjda sig. Rullar med så långt jag orkar, och börjar jag se virrig ut, så skicka hem mig. Jag tycker Bjärred låter fantastiskt =)

Dan Stenqvist sa...

Jag kommer tyvärr inte! Fan vad gött att höra att du är på hojen igen Thomas! Trevlig tur!

Anonym sa...

Han inte hem från dagens utflykt : ( men hoppas att ni hade en fin tur! Om inte förr så nästa torsdag!

/Anja

Thomas Gervard sa...

Jag kan avslöja att turen avslutades på trädäcket i Västra hamnen, efter ett kort ärende i Bar Italias glassbar...