onsdag 4 maj 2011

Svar på tal till Tractor Pullers

Kära Tractor Pullers. För det första tycker jag det känns omodernt att skilja på kön, Forellen är välkommen till Team Soldes damlag oavsett vad han har i cykelbyxan. Att han dessutom har mycket benbehåring ser vi bara som positivt då detta kanske kan vara något som tar vind för oss som tänkte ligga bakom. Men om det skulle kännas bättre för Forellen att komma till damlaget som en dam så är det svårt att hitta någon bättre lämpad än mig att hjälpa till med detta. Var för några dagar sen på ett seminarie där en forskare visade upp sin nya produkt; en kräm som fick snoppen att växa ut, kanske kan jag fråga om hon även kan fixa en kräm som istället får snoppen att växa in.

Angående gårdagens kafferostning, det slog aldrig Bomber att det kanske rostas specialkaffe till TPs alla ånglok, specialdesignat så att magarna sätts ur spel precis lagom till onsdagsspurtpremiären.... Jag säger bara....

Jag har pratat med delar av Team Soldes styrelse och han vill ha en svart Mercedes GL (ej tyskimport) för att byta bort sin fru.
Sist men inte minst - är det kokossmak på teambussen?!!! Jag ÄLSKAR kokossmak!

6 kommentarer:

Jens sa...

han döljer det väl i hemmets lugna vrå....

Anonym sa...

Hur var det här då?

Sarah sa...

Damsektionen i Team UC kan behöva utvidgas med minst 100 %. Så jag föreslår att alla får vara som man är i TP och TS och att Amelie blir en UD i UC. En Urban Doctor. Dessutom har vi fantastiskt snygga kläder och vi erbjuder även behållare av modell cykelflaska till jelly beansen. Damerna kör i bibs avsedda för herrar och har därmed plats för släta bullarna.

Mackan sa...

Ha ha Urban Chicks...kom igen! Hos TP får hon BO i the Jelly Belly itself som självklart har Kokossmak! Det är i den livmoder Tractor Puller prospects växer och till slut föds till denna kalla hårde värld.

Doc, vi kan också erbjuda en trotjänare Ford Focus TP-röd -99, gått 30 000 och som är rejält inkörd av 3 Mini-Macharoner OBS: EJ TYSKIMPORT och drag för att köra med Teamkokos-vagnen!

/Il macharonne

Sarah sa...

Vi erbjuder barnvakt!!

Amelie Olofsson sa...

Det där med Jellysar i cykelflaska gillar jag... Måste vara därför man har två flaskhållare?