söndag 28 februari 2010

Då är det vår

Oh så härligt att all snö regnar bort utanför. Det har varit några slitiga fixiemånader där man fått vara vaksam på vart framhjulet är på väg. Dock ingen vurpa (än). Vi börjar bli cykelsugna. Till exempel igår så sorterade jag min cykelklädeslåda och vill bara kränga på mig teammunderingen. VR närmar sig med stormsteg och för egen del börjar det bli dags att röra mer seriöst på mig. Första steget är att jag numera kör korta spurter till och från jobbet för att just känna lite på benen. Hittills har det bara varit diamanter i dem.

4 kommentarer:

espressobiker sa...

Har Downhill sett dessa http://www.bike-discount.de/shop/k20/a26586/sport-beans-fruit-punch-bag-%E0-28-g.html ?

Amelie sa...

Intressant... Har du smakat dom?

espressobiker sa...

Nej, jag såg de när jag var inne för att beställa lite barer. Om du säger vilken smak du vill prova kan jag lägga till dessa i varukorgen eftersom jag inte har beställt ännu.

http://www.bike-discount.de/shop/m608/k20/jelly-belly.html?od=&ft=1

Amelie sa...

Jag ska nog ta och hoppa över eftersom jag måste erkänna att jag inte har behov av några sportkarameller, blir inte någon landsvägscykling nu. Magen hamnar väl på stången snart och jag har en pinsamt hjulbent cykelstil för tillfället. Men för alla i vättern-gruppen så måste jag säga - KÖP!! Det var tamejtusan det bästa på hela rundan att plocka upp jelly bellysarna ur ryggfickan.