tisdag 16 september 2008

På spaning



Onsdagspsurtssäsongen börjar lida mot sitt slut. Majskolven har för mig varit ovärderlig denna säsong, det är ingen hemlighet. Dock ledde mig inte majskolven till första platsen. Alltså finns det utrymme för förbättringar. Med tanke på detta var jag och Amelie på ICA Malmborgs Mobilia(?!) för någon dag sedan för att leta upp lämpliga grödor inför säsong två. Till min stora lycka hade de inne Cassavarot. Jag gick direkt till infodisken och beställde en container till maj 2009.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, med giftig blåsyra i maten så kanske man blir riktigt giftig på cykeln...

Snarkus sa...

Cassava är ganska trist faktiskt, konsistens som potatis ungefär men den smakar knappt något alls.

Dan Stenqvist sa...

Jag avbeställer.

Snarkus sa...

Beställ en container mangostan istället, världens godaste frukt.