söndag 11 maj 2008

The journey has begun (Känsliga läsare ska inte titta på bilden nedan)

7 kommentarer:

Johan C sa...

Pionjären! Skönt att någon tar första steget. Du är vår försökskanin.

Erik A sa...

Magiskt vad du underhåller Dan, jag skrattar så jag inte vet vad jag ska ta vägen. Ge oss det färdiga resultatet.

espressobiker sa...

Jag vill ha en rapport om hur det kändes att ta på sig jeansen i morse.

//O

Anonym sa...

Jag vill tipsa om att använda trimmer först...

/M

Blixten sa...

Har du så mycket hår?!
Efter denna holmgång ligger femtio-strecket farligt till.

Blixten sa...

Har du så mycket hår?!
Efter denna holmgång ligger femtio-strecket farligt till.

Victor sa...

Snyggt Dan, det var verkligen dags! Johan och ni andra...nu har Stenis satt ribban...när ska ni rätta in er i ledet? ;)