onsdag 4 augusti 2010

Onsdagspurten 4:e augusti 2010































8 kommentarer:

Ola C sa...

Grymma bilder Matti.

Matti sa...

Tack Ola!
Vissa bilder blev lite pixeliga på webben, men klickar man på dom så får man upp dom i orginalformat.

Anonym sa...

Fantastisk :-)

Du har fångad stämningen som alltid finns med på Onsdagsspurten.

Har du inte en länk till resten av dem du tog?

STorp/Bikepro
Bonnor

Martin Gustafsson sa...

Snyggt Matti! Ser nu att jag måste ändra på min spurtteknik.

johan sa...

Trevligt att man får ta del av känslan, trots att man inte är på plats.

Nästa onsdag. Då jäklar ska en gammal sportchef sitta på hojen igen!

Schmunken - hakan nere vid styret. Do it! Annars räcker det nig sä här: http://www.cyclingweekly.co.uk/imageBank/m/Mark%20Cavendish%20Ghent%20Wevelgem%202009.jpg

Martin Gustafsson sa...

Gött att du kommer tillbaka Johan! Hoppas armen mår bra!

Jag tänkte mer på att jag måste flytta bak tyngdpunkten lite. På den tionde bilden ser man det tydligt. Bakhjulet lyfter o slirar ofta när jag drar igång.

Dan Stenqvist sa...

Weltklasse Matti!

Fondirest sa...

Märks att ytterligare 1 år har passerat då det går betydligt fortare från krysset direkt och hela vägen över streget! Roligt att se så många nya ansikten också. Fina bilder Matti.