måndag 1 februari 2010

Småsnack

Delar av teamet har gjort en redan historisk resa upp till Sälen i helgen. Ser med spänning fram emot bilder. Matti postade små läckerheter på facebook och det bådar gott. I Malmö är det som i övriga Sverige svårcyklat. Jag tar mig fram med fixie-hojen med nöd och näppe mellan kaffebarerna. Söndagarna kommer den följande månaden att ägnas åt en till klubblokal som kommer att stå färdig i mars. Går annars stadigt upp i vikt vilket är till min stora glädje. 56,3 visade vågen på idag (hade dock tunga mysbyxor på mig). Funderingar inför 2010 års Onsdagsspurt börjar dyka upp i skallen på mig. Har ni några tips och förslag på hur vi kan göra spurterna ännu roligare och bättre till 2010?

2 kommentarer:

Johan C sa...

det kommer ett stort repotage ifrån äventyret i norr inom kort!

Den 8e Kaptenen sa...

http://farm4.static.flickr.com/3252/2530233692_69a2f5fdfe_o.jpg