tisdag 7 februari 2012

Nya handskar


Dan har tjatat hela vintern på att jag måste distansträna mer för att inte ligga allt för mycket efter övriga i laget när OS drar igång, dessutom kräver Team Soldes nya taktik (flat-out från kryss) mängdträning . Och jag har replikerat med att jag inte har några handskar som fungerar under nollan.

Så i morse serverade Dan the Man en dubbel cappuccino och ett par felsydda Grip Grab , de har bara tre fingrar, som ska göra feber med mina fingrar.
Jag tvivlar, men upp till bevis. I morgon, onsdag, tänkte jag ge mig ut på ett lugnt litet landsvägspass. Om det inte snöar. Eftersom det är onsdag så får det bli spurtrundan. Dan har sagt att jag ska träna ensam för att lära mig ta vind, men jag rullar troligen förbi korsningen Nobelvägen-Industrigatan 14:00, om någon är sugen.

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Jajajaja! Bra där dZorn.

D. Zorn sa...

Vi ses om 15minuter