tisdag 7 februari 2012

Bromshandtag till fixien


Jag siktar på att gå loss i breakaway på Pista-Girot i år tillsammans med MOCK, Brine och dZorn. Jag körde mer eller mindre bromslöst på Girot förra året och det vill jag inte göra igen.
Är det någon som har några snuskbillga bromshandtag som skulle kunna passa mitt tävlingsåk? Kan hända att jag skulle behöva en bakbroms också. Hojta till i en kommentar i så fall eller mejla till dan@kurbcaps.com. Lika bra att vara ute i god tid och montera 53-11-utväxlingen redan i natt.

By the way, är det någon som vill köpa en Crescent trialhoj för 2500 kr så hojta till. Ni ser den på bilden och det är helt omöjligt att inte köra som MacAskill på den.

2 kommentarer:

D. Zorn sa...

Eftersom du ska ligga i bocken resten av livet så behöver du ett par såna här:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=36189

vi kan byta dom mot trialhojen om bikefit ingår, sadeln ser lite låg ut för mig, eller så får du köpa handtagen av mig för självkostnadspris:165kr, vajer och vajerhölje ingår.

Dan Stenqvist sa...

Zorn, nu frestar du mig. Jag behöver dock vanliga bromshandtag för att kunna ha en skön position på girot. Jag menar allvar. Jag vill vinna.