söndag 10 april 2011

Det börjar bli dags att träna...


Det är en sån glädje. Johan flaggar för att Onsdagsspurten snart går igång. Jag har längtat hela året. Mitt sista träningspass var just finalen förra året för Onsdagsspurten. När jag satt på ett kafé och drack en enkel tillsammans med Downhill och Våfflan idag ringde Lars och lät meddela att han skulle ut på en runda i Bunkeflo. Snabbt beslut. Skulle man köra första passet för året just idag? Japp, det var läge. Ut till Bunkeflo och satte mig på hojen. Kändes sjukt bra i medvinden i 55 knyck med Lars på hjul. Sedan vände vi hem. Efter ca 2-3 meter började jag stortugga styrlinda. Blicken rörde sig inte en millimeter från Lars baknav. Gips direkt. Stum som en gammal Chaplinfilm. Lars Laufeldt får vi se upp med i år. Vilken form han är i! Makalöst! På bilden nedan bör ni se Lars baknav någonstans.

2 kommentarer:

Snarkus sa...

Härligt Dan!

Mackan sa...

Gött kött! TPs spår Full Fury säsongen 2011!