tisdag 31 juli 2012

Cricketrace imorgon onsdag

Imorgon smäller det. Cricketracet som blev en höjdare förra året kör vi även imorgon onsdag. OBS! Annan samlingsplats! Vi samlas klockan 19:10 vid Rondellen korsningen Mariedalsvägen/Tessins väg. Ni som inte var med förra året får en kort introduktion här. Vi kommer att köra race på Ribban på gräset. En rundbana på ca 700 m(??) kommer att göras upp och sedan cyklar vi på. Den som ligger sist på varje varv på stiga av och till slut har vi bara en cyklist kvar. Två race kommer att avverkas. Några funderingar?

5 kommentarer:

Mackan sa...

Vem tar med kräkshinken?

D. Zorn sa...

Inga konstigheter. Ett vanligt cricket race helt enkelt. Vi hoppas på regn!

Ola C sa...

Drog på mig en elak halsbacill efter förra veckans spurturladdning och cykeln får vila ett tag till...

Jag ställer gärna upp som funktionär/varvräknare/klockringare/målkamera om det behövs. Eventuella mutor från tävlande ska vara på mitt konto senast 18 imorron. Pullers blir deklasserade oavsett mutor.

D. Zorn sa...

Bra där Ola. Framförallt att du står över att tävla ;-) Jag har lärt mig exel och sköter resultatlistan så jag ordnar mitt resultat själv i efterhand, men deklassering av Pullers uppmuntras som vanligt.

Greven sa...

http://tractorpullers.blogspot.de/2012/08/team-solde-gajdar-i-stockholm_2.html