onsdag 25 januari 2012

Spillepengen med kalla fingrar



Spillepengen med Norell stod på schemat ...och in i det sista försökte jag slippa undan. Sista undanflykten var att jag försökte skylla på att jag inte hade några hanskar som fungerar under nollan. -Fan vad dåligt! (på dalmål) fick jag till svars, så det var bara att ge sig ut. Ett fint köldpass med två varv kring sophögen blev det. Forellen körde som vanligt med bar bringa.


Dan, jag vill ha ett par såna här handskar i XL. Sponsrar lagledningen med utrustning?

4 kommentarer:

oldini sa...

När kör ni nästa gång??

Martin Gustafsson sa...

Mitt tips är att köpa ett par tunna möghandskar med lite fårhår i. Sen kör man bara dom under sina andra möghandskar. Sitter som handsken i handsken och funkar asabra!

D. Zorn sa...

Grejen är den att jag kört med fårhårsvantar i möghanskar redan. Men jag behöver bättre möghandskar för att tina upp mina istappar till fingrar.

Ola C sa...

Med sram reglage växlar man både upp och ner med tummen o kan köra riktiga tumvantar. Bromsar gör man aldrig ändå...iaf inte på Spillepengen:)