torsdag 7 juli 2011

Bröder och systrar förenen er!

Stenqvist har hintat om det, och jag vet att många av oss redan anmält sig till Malmö Velo Classic i September. Ni som ännu inte gjort det, gör det!

Med detta upprop vill jag föreslå en tillfällig fusion mellan oss onsdagsspurtare. I September har vi chansen att tillsammans utmana cykelklubbarna och de mer etablerade lagen. Vore det inte vackert med Solde, TP, Urbans och alla andra spurtare sida vid sida (läs: på varandras rullar)? Attackera utav bara helvete, bilda skottsäkra vingar i kantvinden och till slut det vi gör allra mest, spurtar!


För att inte såra någons känslor vill jag vara tydlig från början, här är det inte frågan om något långvarigt föhållande utan kort och gott ett "one night stand".


It's gonna be classic!



5 kommentarer:

Daniel W / UC sa...

Jag är anmäld!

Martin Gustafsson sa...

Ok, fett ös! Är du Wallace så är jag Waldo, pang pang.

jag är anmäld!

Oskar sa...

uc ställer upp o föreslår en träningsrunda på banan ngngång

Dan Stenqvist sa...

Oskar, utmärkt förslag! Någon söndag långt fram i tiden får vi planera in så att så många som möjligt kan vara med.

Anonym sa...

För att ni skall känna igen varandra så föreslår jag att alla bär ribbhjälm under one night standet //Greven